Tågresan

Precis efter att jag slutat skriva igår så kom det såklart en och satte sig bredvid mig. Men som tur var var det en söt liten tjej så det var kolugnt. Tills det kommer en tjock kvinna med fettigt hår som luktade illa och säger "du sitter på min plats". Och vips så hade jag fått ett nytt sällskap bredvid mig. Som tur var hann vi åka typ en station innan det kommer en snygg kille som egentligen skulle sitta där. Så då var jag nöjd. Han satt där nästan hela resan innan han hoppade av och jag började hoppas igen att det inte skulle komma nån som luktade äckligt igen. Men jag hade flyt och det kom en ny snygg kille som skulle sitta där.
Från våra platser hade man ganska så fin utsikt på toaletten. Och alla, verkligen alla hade problem med att få uppp dörren. Så kommer det en kvinna springandes, rycker i dörren lite lätt och springer snabbt därifrån igen. Hon fattade nog inte att det var ledigt. Men iallafall då säger killen bredvid mig på bredaste göteborskan "hon var nog lite kissenödig". Haha det lät så kul så jag kunde inte sluta skratta. Sen babblade han på om massa grejer resten av resan. Så den sista biten gick rätt snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0