Mot Göteborg

Halloj.
Nu sitter jag på tåget mot Göteborg. Helt ensam. Tåget går om typ en kvart och den ena konstiga människan efter den andra kommer på och jag hoppas varje gång att personen inte ska sätta sig bredvid mig. För det är typ jätte trångt här och jag är inte så sugen på att ha en främling i knät...
Men iallafall, det var meningen att mamma också skulle åka med men så blev det icke. Så nu sitter jag alltså här själv på väg mot min svit som väntar i Göteborg. Jag har lovat Maria att inte ha värsta festen där ikväll men vi får se om jag kan hålla det... Så i helgen är det alltså jag mot världen. Eller åtminstone jag mot Göteborg. Vi får helt enkelt se hur det hela slutar för jag har absolut ingen aning. Jag sitter ju här själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0