I Göteborg!

Igår var det lite krångligt att komma till mitt rum men det löste sig tillslut. Jag hann inte mer än komma hit innan det tydligen var dags att dra ut. Notera att klockan då var strax innan nio. Så jag hann precis slänga på mig ett par nya kläder och springa ner och möta upp resten. De hade redan förat ett bra tag, antar jag, så då börjades det såklart direkt med "Maaalin du ligger efter, här ta en shot". Sen kom bilen, eller aa taxin. Alltså det var det coolaste nånsin, att vi inte har sånna i Stockholm. Det var det omtalade partytaxin! "Nu kör vi igång" säger chauffören och stängde dörrarna till en såndär lite störra taxi och sätena var vända mot varandra. Ur högtalarna pumpades det ashög musik och discokulorna i taket sattes igång och hela taxin hade blinkande lampor och grejer. Så jävla taggande!
Vi åkte upp till avenyn och gick till nåt ställe, har ingen aning om vad, det var bara att haka på. Men fyfan vad kul vi hade. Det var jag och två söta tjejer och typ 15 killar. Och billigt var det! Man fick 4 shot för 100:- så ni kan ju gissa hur det hela slutade :-D

Nu ligger jag iaf här i min svit med 42" tvn på. Jag har bastu, jacuzzi med tv och ett asstort rum. Den ni! Bilder kommer när jag kommer hem för jag har såklart glömt kamerasladden hemma. Näe nu ska jag nog ta en dusch och sen röra mig ut lite. Och snart kommer mamma också, wiee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0