Efterlängtade, lediga helg

Nu sitter jag här med ett glas vin i handen och njuter av känslan att vara ledig imorgon. Ledig. Så jäkla gött det ska bli. Och imorgonkväll blir det utgång, det är verkligen på tiden tycker jag. Och jag måste bara tillägga att fan vad snabbt tiden går? Nyss blev det september men snart är det redan oktober. Känns som att jag inte riktigt hänger med utan jag lever liksom i min egen bubbla. Som de senaste dagarna har gått på autopiloten. Så jag ska verkligen njuta den här helgen och se fram emot nästa som ska spenderas i Göteborg (inte med jobb då utan ledigt) om allt går som jag vill. Och det har ju en förmåga att göra det :-)


Jag måste medge att jag är lite sliten. Och ser ut som ett freak på bilden.

Tack för mig, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0