Sunday

Hej hopp.
Igår var det middag på El Cocodrilo med en massa catch up, god mat och goda drinkar. Senare bar det av till Collage där vi slog klackarna i taket. Eller inte jag, jag körde med platta skor för min fötter mådde inte så bra efter fredagens äventyr...
När tjejerna drog vidare till nya Grodan så drog jag hem för jag fick så stört ont i magen. När jag lyckats ta mig hem kunde jag knappt stå upp och allt bara snurrade så jag var beredd på att få hänga över toaletten hela natten. Men jag somnade och vaknade imorse och mådde hur bra som helst. Tråkigt att missa en utgång dock. Men det kommer ju en ny helg redan om 5 dagar :-D

Nu ska jag ta en dusch och sen krypa ner i sängen med ett One Tree Hill avsnitt =)

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0