Sjuk

Hej hopp.
Hoppas allt är bra med er för det är det inte med mig... Igår började det roligaste och största mötet under hela ordförandeskapet, EDD, och gissa vem som blev sjuk igår? Det smög sig på när jag satt och jobbade och jag blev sämre och sämre. Men jag höll ut för jag vägrar missa det här mötet. Så jag gick och la mig igår vid 8 med feber och gick upp imorse kl 6 och proppade i mig alvedon och ipren. Så jag har överlevt dagen men blev dock hemskickad lite tidigare nu på kvällen. Jag tänker jobba oavsett hur jag mår imorn, haha så jag hoppas jag kommer må bättre! Nu ska jag chilla med lite One Tree Hill innan det är dags för sängen igen. Börjar kl 7 imorgon med, woho...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0