Malibu och The Bridge

Hejsan. Saknat mig? Klart ni har.

Igår var det utgång som gällde. Jag mötte upp Madde, Filippa och två tjejer till vid 21 och vi drog till Malibu. Där serverades det middag så vi tryckte i oss köttbullar och korv, yummie! Li jobbade och ni som läser hennes blogg vet ju att hon bjuder på nåt starkt om man kommer fram och berättar nåt pinsamt som hänt under fyllan. Så det var ju bara jag och Madde tvugna att göra trots att vi egentligen inte hade nåt pinsamt att berätta. Så vi sa "vi tänkte att vi skulle berätta nåt pinsamt, men vi kommer inte på nåt för inget är ju pinsamt när man är full!". Sen berättade Madde om en sak som såklart inte kännts pinsamt då men Li skrattade och sa att det var värt sprit. Så vi fick varsin shot haha.

Vi stannade där i kanske en timme innan vi drog vidare till The Bridge. Vi tog bussen och råkade hoppa av en station för tidigt. Så vi sprang på igen och då sa busschauffören "är ni lite röriga?". Vi skrattade och svarade ja och gick bak i bussen. Då säger han i högtalaren "är ni lika röriga som ni är snygga så är ni mycket röriga" hahaha. 
På The Bridge hamnade vi plötsligt på en champagnebjudning med massa tilltugg inne i vipen. Så ja, ni kan ju tänka er hur kvällen slutade :D Värt att nämna också är att jag och Madde vann 120:- på black jack haha.


Mongobild. Haha men vi var bara tvugna!













Kommentarer
Postat av: Madde

Underbar kväll! ;D

2009-10-17 @ 20:06:11
URL: http://svartaringar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0