Lite av varje

Haha får klagomål på att jag bloggar dåligt och det är ju inte heller ok! Så nu ska ni få er ett litet inlägg med massa blandade saker. Försök att hänga med.

Hela veckan har bestått av jobb, jobb och jobb. Mitt kontrakt på kontoret går ut sista oktober och jag tror inte att jag kommer att få det förlängt. Men vem vet. Vad jag ska göra med mitt liv sen är en annan sak. Jag får iaf förhoppningsvis fortsätta vara ute på möten till sista december.

Igår var vi ute på en bar och satt och catchade up massa. Jag har ju inte träffat mina brudar på 1 månad så det var riktigt härligt. Jag har saknat att inte få träffa dom varje dag som jag är van vid. Men en sak är säker och det är att vi alltid kommer att hålla ihop!

Och på tal om ingenting så är jag jävlig sugen på att göra en tatuering till. Haha, nu kommer pappa gå i taket när han läser det här :-D

Nej, dags att hoppa in i duschen. Det var riktigt kallt ute i stallet idag och så skulle det såklart börja spöregna när jag skulle rida. Men ni får njuta av bilder från Gbg medans jag njuter av en dusch.

So long!










I Partytaxin, WOOHOO


Kommentarer
Postat av: Friday

Viiiii skaaaaaa tatueeeeera ooooooooss

2009-10-04 @ 13:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0